Bryllupsfest er livets fest og skal fejres på Restaurant Klinten

En bryllupsfest skal være romantisk og helt uforglemmelig. På Restaurant Klinten elsker vi bryllupper og vi sætter en stor ære i, at gøre jeres bryllupsdag til en helt speciel dag i dejlige omgivelser, skøn mad og udsøgte vine, samt naturligvis god service.

Restaurant Klinten i Faaborg ligger med en enestående udsigt over det Sydfynske øhav, der danner en smuk kulisse om jeres drømmebryllup. Området er samtidig helt perfekt til smukke og unikke bryllupsbilleder.

Med mere end 28 års erfaring har vi har mange idéer, inputs og altid et blik for detaljerne, når vi i fællesskab skaber rammerne om jeres drømmebryllup, så det bliver en dag, der huskes mange år frem.

Her på siden kan du se de forskellige bryllupsmenu forslag, billeder og andre aktiviteter vi tilbyder.

Ring endelig til os så tidlig i procesen, som muligt, så vi kan sparre omkring alt det der skal foregå på jeres store bryllupsdag. Vores erfaring er guld værd for jer.

Telefon nummer 62613200


KLIK PLAY

Forslag til bryllupsmenu 

Velkomstdrink, 3 retter og kaffe/småkager 445 kr. pr. pers.
Natmad kan tilkøbes. Mulighed for overnatning. Dobbelt værelse fra 800 kr.
Brudeparret overnatter gratis

Menuforslag

Forretter

Rejecocktail m. asparges, salat og rød dressing

Koldrøget Kerteminde laks m. rygeostcreme, beder og spæde salater

Carpaccio af røget oksemørbrad m. alt godt fra syltekrukken, sauce tatar og salat

1 stk. hjemmelavet luksus tartelet m. høns i asparges

Muslingesuppe m. grønolie og syrnet fløde

Alle forretter serveres med hjemmebagt brød og smør

 

Hovedretter

Stegt kulmule m. blomkål, nødder, chorizo, musling, citron, pommes fondant og bisque

Stegt Ung hane m. skovens svampe, forårsløg, sprød kål, kartoffelmos og glace

Sous vide glaseret nakkefilet m. ærter, bacon, perleløg, grillet salat, stegte kartofler og skysauce

Langtidsstegt Kalvefilet m. årstidens grønt, råstegte kartofler og timianflødesauce

Oksemørbrad m. sæson grønt, pommes Anna og bearnaisesauce (Tillæg 50kr)

Desserter

Klintens hjemmelavet islagkage

Creme brulee m. is og crumble

Citrontærte m. maranges, confiterede saltcitron, is og crumble

Variation af chokolade og kirsebær

Kraftig chokoladekage m. is og bær.

Pris for velkomstdrinks, 3 retter og kaffe/småkager

445kr pr. ps.

Natmad kan tilkøbes

Natmad

Aspargessuppe m. kødboller og brød. 55,-

Tomatsuppe m. pasta, cremefraiche og brød. 55,-

Croissant m. hønse og rejesalat. 60,-

Byg selv hot dogs m. dvs. tilbehør. 60,-

Oste og pølsebord m. sylt, sødt, sprødt, brød og smør. 75,-

Sådan dækker vi op til bryllupsfest

Vi sætter en ære i at dække det perfekte bord til jeres bryllupsfest i Faaborg.

Den perfekte borddækning er altid individuel, derfor kan i selv vælge hvordan jeres bord skal se ud.

Vi har efterhånden dækket rigtig mange borde og vi elsker det stadig.

Vi har et stort udvalg af servietter, duge, blomster og lys.

I kan frit vælge mellem det hele og hvis i har specielle ønsker får vi dem bestilt hjem til jer.

Blomster og bryllupskager

Indenfor disse to områder har vi allieret os
med to dygtige samarbejdspartner i Faaborg:

Wendorf bageri

www.wendorff.dk

Vivi’s blomster

www.facebook.com/vivisblomster/

Gode råd til Toastmasteren

1. Aflast værtsparret, – sørg for at de kan holde fest og du styre begivenhedernes gang

2. Forbered dig godt – har du kendskab til nogen du ved vil komme med taler eller indslag så kontakt dem inden, om tid og evt. teknsk udstyr der skal benyttes – ha´ altid papir og kuglepen med

3. Støt talerne – også på forhånd – hjælp så vidt det er dig muligt talerne i gennem hvis de skulle stoppe eller miste ”stemmen ”

4. En vigtig detalje – Styr tidsplanen

5. Begræns proffesionel underholdning -kan være svært, men en vigtig opgave

6. Lav drejebog inkl talerkort – få hurtigt styr på indlæg, længde og tidsforbrug.

7. Koordiner med køkkenet/tjernerne – alle vi gerne have varm mad, så ingen indlæg mens der spises, altid i mellem retterne

8. Sæt stemningen uden at stjæle billedet – dine joke’s skal passe til selskabet.

9. Foreslå musik – hvis der er live musik

10. Hav et par overraskelser i ærmet – ha´ et par anekdoter, billeder af værtsparret eller fødselaren, alt der lige vil underholde i nuet

En god fest, er ofte styret af en god og vel forberedt toastmaster – ring endelig